info-urlop-1140x(1).jpg

  • Wsiąść do pociągu: Niemcy

Samodzielna gra z serii "Wsiąść do pociągu" z mapą Niemiec

Wiek 8+
Liczba graczy 2-5
Czas gry ok. 30-60 minut
149.90 -17% 124.90
szt. Do przechowalni
Wysyłamy najpóźniej w ciągu 24 godzin
Koszt wysyłki od 9.9
Odbiór osobisty w sklepie (gotówka) 0
Odbiór osobisty w sklepie 0
Paczkomaty InPost 9.9
Poczta Polska - odbiór w punkcie 11.9
Paczkomaty InPost (pobranie) 13.9
Poczta Polska 13.9
Kurier DPD 14.9
Poczta Polska - odbiór w punkcie (pobranie) 15.9
Poczta Polska (pobranie) 17.9
Kurier DPD (pobranie) 18.9

Zamówienie telefoniczne: 607-682-358

Zostaw telefon
SAMODZIELNA GRA Z SERII "WSIĄŚĆ DO POCIĄGU"
 
Mapa Niemiec oraz nowe zasady gry dla urozmaicenia rozgrywki.

Wiek: od 8 lat 
Liczba graczy: 2-5
Czas gry: ok. 30-60 minut
Wydawca: Rebel.pl
Projektant: Alan R. Moon
Ilustracje: Cyrille Daujean, Julien Delval
Instrukcja: polska

NA CZYM POLEGA GRA?
Niemcy przełomu wieków... na stacji głównej w Monachium smuga dymu oznajmia przybycie składu z Norymbergi. Stukot kół wpierw narasta, a potem nagle cichnie, gdy masywna lokomotywa wtacza się na stację. Rozlega się pisk hamowania i pociąg niknie w kłębach pary. Bagażowi pospiesznie uwijają się wokół pasażerów opuszczających wagony. Tymczasem na sąsiednim peronie zawiadowca daje znak odjazdu i kolejny pociąg wyrusza do celu podróży. Jest nim Berlin, dumna stolica Cesarstwa Niemieckiego.
"Wsiąść do Pociągu: Niemcy" to duchowy spadkobierca "Ticket to Ride: Marklin", jednej z najlepiej ocenianych przez graczy edycji gry. Rozgrywka koncentruje się na mapie Cesarstwa Niemieckiego i wprowadza nową, ciekawą mechanikę pozyskiwania pasażerów.
Tak jak we wszystkich innych grach tej serii, gracze zaczynają z biletami w ręce, które pokazują im dwa miasta. W trakcie gry uczestnicy zbierają kolorowe karty, które pozwolą im zająć wybrane trasy na planszy, przy wykorzystaniu własnych znaczników pociągów. Działania te umożliwiają im gromadzenie punktów zwycięstwa. Dodatkowym sposobem na zdobywanie punktów jest obsługa pasażerów. Na początku gry różnokolorowe pionki pasażerów kładzie się na wszystkich miastach występujących w grze. Każdorazowo, gdy uda nam się wybudować trasę, możemy zabrać ze sobą jednego z pasażerów z przyległych do wybudowanej trasy miast. Dodatkowe punkty zdobywać będą Ci, którzy obsłużą największą ich liczbę w poszczególnych kolorach.
We "Wsiąść do Pociągu: Niemcy" zostajemy zaskoczeni też podziałem biletów na trasy długie i krótkie. Dwa różne zestawy kart będziemy mogli dobierać w trakcie gry wedle własnego upodobania, kontrolując tym sposobem jeszcze efektywniej naszą strategię gry.
UWAGA! "Wsiąść do Pociągu: Niemcy" to samodzielna gra, do której nie jest wymagane posiadanie żadnej z poprzednich części serii.

Zawartość pudełka:
plansza Niemiec z przełomu XIX i XX wieku • kolorowe wagoniki (po 45 białych, czerwonych, fioletowych, żółtych i czarnych oraz zapasowe w każdym kolorze) • 200 ilustrowanych kart (110 wagoników, 14 lokomotyw, 55 biletów krótkiej i 34 długiej trasy, karta Globtroter) • 5 znaczników punktacji • 60 pionków pasażerów • materiałowy woreczek • instrukcja (na odwrocie zawiera numer dostępu do Days of Wonder Online)

Wymiary opakowania:
297 x 297 x 72 mm

Do kart (200 szt.) można dokupić pasujące koszulki:
Rebel 56x87 mm "Standard American" - opak. 100 szt.
Rebel 56x87 mm "Standard American Premium" - sztywne, opak. 100 szt.  
Mayday Standard USA - opak. 100 szt. 
Mayday Premium Standard USA - sztywne, opak. 50 szt. 
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie