• Mamy szpiega

Gra imprezowa w tropienie ukrywającego się wśród graczy szpiega

Wiek 12+
Liczba graczy 3-8
Czas gry ok. 15 minut
57.50
Wysyłamy najpóźniej w ciągu 24 godzin
Koszt wysyłki od 9.9
Odbiór osobisty w sklepie 0
Odbiór osobisty w sklepie (gotówka) 0
Paczkomaty InPost 9.9
Poczta Polska - odbiór w punkcie 11.9
Paczkomaty InPost (pobranie) 13.9
Poczta Polska 13.9
Kurier DPD 14.9
Poczta Polska - odbiór w punkcie (pobranie) 15.9
Poczta Polska (pobranie) 17.9
Kurier DPD (pobranie) 18.9

Zamówienie telefoniczne: 607-682-358

Mamy szpiega (Spyfall)

WESOŁA I ORYGINALNA GRA W SZUKANIE SZPIEGA
Gra gwarantująca dobrą zabawę na spotkaniach towarzyskich. 

Wiek: od 12 lat
Liczba graczy: 3-8
Czas gry:ok. 15 minut
Wydawca: Rebel
Projektant: Alexandr Ushan
Ilustrator: Sergey Dulin, Uildrim
Wydanie: polskie

NA CZYM POLEGA GRA?
„Gadatliwość zatapia statki" - to znana metafora z okresu drugiej wojny światowej, podkreślająca, że w szpiegowskim świecie dyskrecja jest najważniejsza. Agenta może zdradzić wszystko - nowiutkie zszywki spinające dokument, zamówienie trzech szklanek whisky przy użyciu nie tych trzech palców, czy choćby jedno źle użyte słowo. 
W grze "Mamy szpiega!" będziecie mogli się o tym przekonać, wcielając się zarówno w szpiega, który próbuje nie zostać zdemaskowany, jak i w ścigających go agentów kontrwywiadu. 
Rozgrywka składa się z kilku krótkich rund. Podczas każdej rundy gracze losowo otrzymują karty z prezentacją miejsca, w którym się aktualnie znajdują... wszyscy, poza jednym, który otrzyma kartę Szpiega! Przykład: Gracze mogą wylosować kartę "Zoo", a w zestawie kart jedna karta nie będzie miała ilustracji zoo, tylko ilustrację Szpiega. 
Jego zadaniem będzie dowiedzieć się w jakiej lokacji toczy się bieżąca runda, a zadaniem pozostałych graczy - agentów - domyślenie się, który spośród graczy jest szpiegiem. Aby tego dokonać gracze będą wzajemnie zadawać sobie pytania. 
- Kiedy ostatnio byłeś w tym miejscu?
- Jak miałem 5 lat.
- Co najbardziej Ci się tam podobało? (podchwytliwe pytanie, odpowiedź "żyrafy i lwy" jest zbyt oczywista, szpieg może łatwo się domyślić, że chodzi o zoo)
- Wiele rzeczy, ale najbardziej czas wspólnie spędzony z rodziną. (ogólnikowa odpowiedź, która jednak pasuje do miejsca, ale może jest na tyle ogólna, że odpowiadający jest szpiegiem?)
Agenci próbują zdemaskować szpiega, ten zaś ze wszystkich sił stara się pozostać nieodkryty, dopóki z padających dookoła pytań i odpowiedzi nie wydedukuje, w jakim miejscu wszyscy się znajdują. Wygra, gdy pozostanie nieodkryty do końca rundy albo gdy trafnie odgadnie lokację. Agenci zwyciężą, gdy uda im się zdemaskować szpiega, co robią poprzez głosowanie. Ale biada im, jeśli wskażą innego Agenta - wtedy również zwycięży Szpieg.
Należy bardzo uważać, bo zbyt szczegółowe pytania, podobnie jak zbyt szczegółowe odpowiedzi, mogą naprowadzić szpiega na trop rozwiązania. Jednak odpowiadając zdawkowo lub półsłówkami wystawiamy się na celownik innych Agentów, na co Szpieg zaciera ręce. Dwuznaczne odpowiedzi pomagają zmylić Szpiega - może utwierdzony w trafności swoich domysłów pomyli zoo z parkiem?
Spostrzegawczość, koncentracja, nonszalancja i spryt - podczas rozgrywki będziecie potrzebować tych wszystkich cech. Miejcie się na baczności! Szpieg nigdy nie śpi! 

Zawartość pudełka: 
240 kart (30 zestawów po 8 kart) • 30 woreczków strunowych • instrukcja 

Wymiary opakowania: 205 x 205 x 47 mm

Do kart (240 szt.) można dokupić pasujące koszulki:
Rebel 64x89 mm "Classic Card Game" - opak. 100 szt.
Rebel 64x89 mm "Classic Card Game Premium" - sztywne, opak. 100 szt.
Mayday Standard Card Game Size - opak. 100 szt. 
Mayday Standard Card Game Size Ultra-Fit / Perfect Fit - opak. 100 szt.
Mayday Premium Card Game Size - sztywne, opak. 50 szt.
FFG Standard Card Game - sztywne, opak. 50 szt.

Podpis
E-mail
Zadaj pytanie