• Kolejka

Gra planszowa przywołująca wspomnienia z czasów PRL

Wiek 12+
Liczba graczy 2-5
Czas gry ok. 60 minut
56.90
szt. Do przechowalni
Wysyłamy najpóźniej w ciągu 24 godzin
Koszt wysyłki od 9.9
Odbiór osobisty w sklepie 0
Odbiór osobisty w sklepie (gotówka) 0
Paczkomaty InPost 9.9
Poczta Polska - odbiór w punkcie 11.9
Paczkomaty InPost (pobranie) 13.9
Poczta Polska 13.9
Kurier DPD 14.9
Poczta Polska - odbiór w punkcie (pobranie) 15.9
Poczta Polska (pobranie) 17.9
Kurier DPD (pobranie) 18.9

Zamówienie telefoniczne: 607-682-358

GRA PLANSZOWA PRZYWOŁUJĄCA WSPOMNIENIA Z PRL

Gra o niepowtarzalnym klimacie i jedynej w swoim rodzaju oprawie graficznej.

Wiek: od 12 lat
Liczba graczy: 2-5
Czas gry: ok. 60 minut
Wydawca: Instytut Pamięci Narodowej, Trefl
Projektant: Karol Madaj
Wydanie: polskie

NA CZYM POLEGA GRA?
Gra planszowa „Kolejka" opowiada o realiach życia codziennego w latach schyłkowego PRL. Zadanie graczy (od 2 do 5) wydaje się proste. Muszą wysłać swoją, złożoną z pięciu pionków, rodzinę do sklepów na planszy i kupić wszystkie towary z wylosowanej listy zakupów. Problem polega jednak na tym, że półki w pięciu osiedlowych sklepach są puste... 
Gracze ustawiają swoje pionki w kolejkach, nie wiedząc z początku, do którego sklepu zostanie dostarczony towar. Napięcie rośnie, gdy odsłania się karty dostawy towaru i okazuje się, że kart towaru starczy tylko dla kilku szczęśliwców, stojących najbliżej drzwi do sklepu. Kolejka zaczyna napierać na drzwi, bo każdy chce być pierwszy. Do przepychania się w kolejce gracze używają zagrywanych z ręki kart kolejki, takich jak: „Matka z dzieckiem na ręku", „Pan tu nie stał" czy „Towar spod lady". Muszą jednak uważać na „Remanent", „Pomyłkę w dostawie" oraz na stojące w każdej kolejce czarne pionki - spekulantów. Z zakupami wrócą do mieszkania tylko ci, którzy najsprawniej wykorzystali trzymane w ręku karty kolejki. 
Na kartach towaru przedstawiono zdjęcia oryginalnych przedmiotów z czasów PRL. W sklepach znajdziemy między innymi buty „Relaks", wodę toaletową „Przemysławkę", herbatę „Popularną" oraz wiele innych trudno dostępnych dóbr. Na osiedlu jest też bazar, gdzie można kupić wszystko, ale trzeba słono zapłacić. Chyba że uda się dogadać z przekupką... 
W tej historycznej grze planszowej trzeba nieźle kombinować, żeby zdobyć upragniony towar. Czy masz odwagę zmierzyć się z codziennością lat 80? 

Zawartość pudełka: 
2 tekturowe plansze do gry • 32 drewniane pionki w 8 kolorach • 50 kart kolejki w 5 kolorach • 5 kart listy zakupów • 60 kart towarów w 5 kolorach • 15 kart dostawy towaru w 5 kolorach • 5 kart pomocy graczy w 5 kolorach

Wymiary opakowania: 368 x 252 x 62 mm

Do kart (55 szt. dużych i 76 szt. małych) można dokupić pasujące koszulki:
do dużych:
Rebel 56x87 mm "Standard American" - opak. 100 szt.
Rebel 56x87 mm "Standard American Premium" - sztywne, opak. 100 szt.  
Mayday Standard USA - opak. 100 szt. 
Mayday Premium Standard USA - sztywne, opak. 50 szt.
do małych:
Rebel 41x63 mm "Mini American" - opak. 100 szt.
Rebel 43x65 mm "Mini USA Premium" - sztywne, opak. 100 szt.
Mayday Mini USA - opak. 100 szt. 
Mayday Premium Mini USA - sztywne, opak. 50 szt. 

Podpis
E-mail
Zadaj pytanie