• Dixit 7: Wizje

Siódmy dodatek do "Dixit" z ilustracjami inspirowanymi różnymi kulturami

59.90
Wysyłamy najpóźniej w ciągu 24 godzin
Koszt wysyłki od 9.9
Odbiór osobisty w sklepie 0
Odbiór osobisty w sklepie (gotówka) 0
Paczkomaty InPost 9.9
Poczta Polska - odbiór w punkcie 11.9
Paczkomaty InPost (pobranie) 13.9
Poczta Polska 13.9
Kurier DPD 14.9
Poczta Polska - odbiór w punkcie (pobranie) 15.9
Poczta Polska (pobranie) 17.9
Kurier DPD (pobranie) 18.9

Zamówienie telefoniczne: 607-682-358

ORYGINALNA I PRZEPIĘKNIE ZILUSTROWANA GRA SKOJARZEŃ

Zestaw dodatkowych 84 kart. 
Dodatek do gry "Dixit" lub "Dixit Odyseja".

Wiek: od 8 lat 
Liczba graczy: 3-6 (Dixit), 3-12 (Dixit Odyssey)
Czas gry:ok. 30 minut
Wydawca: Rebel
Autor: Jean-Louis Roubira
Ilustracje: Marina Coudray
Wydanie: polskie

Daj znów ponieść się wyobraźni i wyrusz na poszukiwanie nowych skojarzeń. Przy pomocy nowych kart Wasze rozgrywki w "Dixit" będą jeszcze ciekawsze. 
"Dixit 7" to 84 nowe, świetnie narysowane karty, utrzymane w klimacie wielokulturowych wizji. Karty te można łączyć ze wszystkimi edycjami i dodatkami do gry "Dixit". 
UWAGA! Pierwszy nakład dodatku "Wizje" zawiera 21 złoconych kart.
Dixit to gra skojarzeń, której niezwykła oprawa graficzna, proste zasady oraz nieograniczona niczym wyobraźnia tworzą nowy wymiar rozrywki. 
Autorem gry jest Jean Louis Roubira, lekarz pracujący w szpitalu w Poitiers z młodymi pacjentami przeżywającymi trudności w środowisku szkolnym i poza nim. Po kilku rozgrywkach w Dixit zaobserwowano u nich znaczną poprawę formułowanych wypowiedzi oraz relacji z innymi ludźmi. Gra może służyć również jako narzędzie pedagogiczne i terapeutyczne. 

NA CZYM POLEGA GRA?
Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. 
Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów. Jeśli nikt nie zgadnie, która karta należała do bajarza, bo jego skojarzenie było zbyt abstrakcyjne, to nie otrzymuje on żadnych punktów, a nagradzani są pozostali gracze. Podobnie jeśli wszystkie głosy wskażą kartę bajarza - to znaczy, że skojarzenie było za proste, albo zbyt dosłowne. W innych kombinacjach przydzielane są punkty i uwaga, jeśli którykolwiek z graczy zagłosuje na zagraną przez Ciebie kartę, bo zagrałeś coś co jego zdaniem lepiej pasowało do skojarzenia to dostajesz bonusowe punkty! 
Warto więc sprytnie zagrywać karty, próbując zmylić innych graczy, jednocześnie zachowując te, do których mamy ciekawe skojarzenie i czekając z ich zagraniem do momentu, aż przyjdzie Twoja kolej. Pamiętaj, że jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów! 

Zawartość pudełka: 
84 karty • instrukcja

Wymiary opakowania: 279 x 120 x 43 mm

Do kart (84 szt.) można dokupić pasujące koszulki:
Rebel 80x120 mm "Medusa" - opak. 100 szt.
Rebel 80x120 mm "Medusa Premium" - sztywne, opak. 100 szt.
Mayday Magnum "Gold" - opak. 100 szt.

Podpis
E-mail
Zadaj pytanie