• Colt Express

Biegaj, strzelaj i rabuj! Gra w Dziki Zachód, z makietą pociągu 3D

Wiek 10+
Liczba graczy 2-6
Czas gry ok. 40-60 minut
105.90
szt. Do przechowalni
Czas realizacji zamówienia do 3 dni
Koszt wysyłki od 9.9
Odbiór osobisty w sklepie (gotówka) 0
Odbiór osobisty w sklepie 0
Paczkomaty InPost 9.9
Poczta Polska - odbiór w punkcie 11.9
Paczkomaty InPost (pobranie) 13.9
Poczta Polska 13.9
Kurier DPD 14.9
Poczta Polska - odbiór w punkcie (pobranie) 15.9
Poczta Polska (pobranie) 17.9
Kurier DPD (pobranie) 18.9

Zamówienie telefoniczne: 607-682-358

Zostaw telefon

ZABAWNA I EKSCYTUJĄCA GRA W NAPAD NA POCIĄG!

Gra została laureatem prestiżowej nagrody "Spiel des Jahres 2015". 

Do gry dołączana jest mata kanionu, na której ustawia się makietę pociągu.

Wiek: od 10 lat
Liczba graczy: 2-6
Czas gry: ok. 40-60 minut
Wydawca: Rebel.pl
Projektant: Christophe Raimbault
Ilustrator: Jordi Valbuena
Wydanie: polskie

NA CZYM POLEGA GRA?
Czy bandytom uda się zachować zimną krew i uniknąć świstających dookoła kul? Czy zdołają wykraść pieniądze przeznaczone na wypłaty dla pracowników kompanii węglowej Nice Valley? Czy przechytrzą dzielnego szeryfa, Samuela Forda? Bądź tym, który na koniec gry zostanie najbogatszym członkiem gangu. 
W grze "Colt Express" wcielasz się w rolę bandyty próbującego obrabować pociąg - przypadkiem w tym samym czasie, co inni bandyci. Twoim celem jest zebranie jak największych bogactw, zanim zgarną je inni.
Gra rozgrywa się na trójwymiarowym modelu pociągu, na którym bandyci mogą przemieszczać się między wagonami, biegać po dachach, bić się z innymi bandytami, strzelać do nich, rabować pasażerów lub przemieszczać szeryfa. Pociąg ma tyle wagonów, ile jest osób grających. Każdy wagon jest pełen pasażerów, a Ci mają przy sobie klejnoty, walizki i torby z cenną zawartością.
Rozgrywka trwa 5 rund. Każda runda składa się z 2 faz: 
Faza 1: Planowanie! Każdy z graczy zagrywa od 2 do 5 kart na jeden stos, rewersem do góry lub na dół, w zależności od rundy. Gracz zamiast zagrania karty może dociągnąć 3 karty z swojej talii. 
Faza 2: Napad! Karty są rozgrywane w kolejności ich położenia, z groźbą niepowodzenia w realizacji planów. Nie zawsze uda się przewidzieć ruchy przeciwników i zapamiętać co samemu się uknuło! 
W trakcie rozgrywki następujące w jej trakcie wydarzenia będą determinowane przez karty rund, które wskażą, ile kart akcji zostanie zagranych. Dodatkowo zawierają także ikony wydarzeń specjalnych, na których widać, czy będziemy jechać przez tunele (wtedy zagrywamy kartę jako zakrytą, co może wprowadzić jeszcze więcej zamieszania), czy pociąg przyspiesza, czy hamuje (postacie na dachu przesuwamy do tyłu, lub do przodu). Być może zbuntują się pasażerowie rozpoczynając bójkę z bandytami albo szeryf zacznie strzelać do postaci znajdujących się na dachu... 
Gra kończy się po 5 rundach - następnie każdy gracz sumuje wartość żetonów łupu zebranych na swojej karcie postaci oraz zostaje przydzielona nagroda dla najlepszego rewolwerowca. Przypada ona temu graczowi lub graczom, którzy wystrzelili najwięcej pocisków w trakcie gry. Grę wygrywa najbogatszy z bandytów, a w przypadku remisu - ten najmniej poturbowany.

Zawartość pudełka: 
132 karty • 26 żetonów • 10 elementów terenu • 6 wagonów (do złożenia) • 6 pionków bandytów • pionek szeryfa • lokomotywa (do złożenia) • instrukcja

Wymiary opakowania: 297 x 297 x 72 mm

Do kart (132 szt.) można dokupić pasujące koszulki:
Rebel 64x89 mm "Classic Card Game" - opak. 100 szt.
Rebel 64x89 mm "Classic Card Game Premium" - sztywne, opak. 100 szt.
Mayday Standard Card Game Size - opak. 100 szt. 
Mayday Standard Card Game Size Ultra-Fit / Perfect Fit - opak. 100 szt.
Mayday Premium Card Game Size - sztywne, opak. 50 szt.
FFG Standard Card Game - sztywne, opak. 50 szt. 

Podpis
E-mail
Zadaj pytanie