• Belfort

Budowa potężnego zamku przez brygady elfów, krasnoludów i gnomów

Wiek 13+
Liczba graczy 2-5
Czas gry ok. 90-120 minut
139.90
szt. Do przechowalni
Wysyłamy najpóźniej w ciągu 24 godzin
Koszt wysyłki od 9.9
Odbiór osobisty w sklepie 0
Odbiór osobisty w sklepie (gotówka) 0
Paczkomaty InPost 9.9
Poczta Polska - odbiór w punkcie 11.9
Paczkomaty InPost (pobranie) 13.9
Poczta Polska 13.9
Kurier DPD 14.9
Poczta Polska - odbiór w punkcie (pobranie) 15.9
Poczta Polska (pobranie) 17.9
Kurier DPD (pobranie) 18.9

Zamówienie telefoniczne: 607-682-358

ZBUDUJ POTĘŻNY ZAMEK BELFORT!

Ekonomiczna gra planszowa z przymrużeniem oka, w klimacie fantasy 

Wiek: od 13 lat
Liczba graczy: 2-5
Czas gry: ok. 90-120 minut
Wydawca: Lacerta
Projektanci: Jay Cormier, Sen-Foong Lim
Ilustrator: Joshua Cappel
Wydanie: polskie

NA CZYM POLEGA GRA?
Przepis na grę jest bardzo prosty - to tak jakby do solidnej gry o budowaniu zamku dodać szczyptę klimatu fantasy, a całość wymieszać tak, aby bogactwo i różnorodność połączyły się z planowaniem i długoterminową strategią, by w efekcie dać przepyszny efekt w postaci wybitnie grywalnej gry. 
Przenieśmy się na chwilę w zamierzchłe czasy, gdy w lasach można było spotkać elfy, pod ziemią niepodzielnie rządziły krasnoludy, a w przestworzach raz na jakiś czas udało dostrzec się smoka. Raz na jakiś czas, bo szybko nauczyły się, żeby nie podlatywać za blisko skupisk pokracznych, dwunożnych stworzeń dowolnego rodzaju. A tych powstawało coraz więcej i więcej, a największym z nich miał być zamek Belfort.
To właśnie Twoim zadaniem będzie wzniesienie zamku Belfort, a konkurować będziesz z innymi mistrzami budowniczego rzemiosła, gdyż klucz do miasta otrzymać może tylko jeden z was. Tyle tytułem przydługiego wstępu - teraz konkrety! 
Co będziesz miał do dyspozycji? Przede wszystkim mnóstwo różnorodnych budynków, dzięki którym otworzysz sobie dostęp do nowych możliwości. Karczma, Uniwersytet, Kuźnia, Targ, czy nawet Zamkowe Ogrody - każdy z nich ma specjalne właściwości i pozwoli Ci uzyskać przewagę nad innymi budowniczymi. Umiejętne łączenie ich w łańcuchy produkcyjne stworzy samonapędzającą się maszynkę, dzięki której mury zamku rosnąć będą jeden po drugim z każdym mrugnięciem okiem! Ilość możliwych kombinacji wprost przyprawia o zawrót głowy! 
Pod Twoją komendą będziesz miał gromadę elfów, krasnoludów i gnomów, a ich umiejętne wykorzystanie pozwoli Ci nagromadzić surowce szybciej od pozostałych graczy. Do tego dołóżmy jeszcze wspaniałe gildie, które już walczą o wpływy w jeszcze nie wybudowanym zamku. Ich wsparcie, mimo, że kosztowne może okazać się nieocenione podczas tej rywalizacji, zwłaszcza że swoje placówki założyły wszystkie znamienite gildie - od drwali, górników i bankierów, po magów, dyplomatów i złodziei. Oj, będzie w czym wybierać! 
Walcz o wpływy w dzielnicach, buduj, zatrudniaj, produkuj (i płać podatki), wszystko po to, aby pokazać, że to Tobie należy się miano Mistrza Architekta, chwała, splendor i klucze do miasta!

Wymiary opakowania: 320 x 230 x 70 mm

Do kart (50 szt.) można dokupić pasujące koszulki:
Mayday Standard Card Game Size - opak. 100 szt. 
Mayday Standard Card Game Size Ultra-Fit / Perfect Fit - opak. 100 szt.
Mayday Premium Card Game Size - sztywne, opak. 50 szt.
FFG Standard Card Game - sztywne, opak. 50 szt.

Podpis
E-mail
Zadaj pytanie